dinsdag 25 juni 2013

De afgelopen dagen gemaakt

De afgelopen dagen ben ik bezig geweest met een kraamcadeautje voor Novia een meisje dat op 17 juni is geboren en waar ik een aantal dingen voor heb gemaakt zie mijn eerdere blog.

kraamcadeautje voor Novia
Het is een leuk roze doekje geworden met uiltjes, vogeltjes en eekhoorntjes, de ouders vonden het een leuk cadeautje.

Verder heb ik nog een knijperzakje gemaakt want ik had boven overal knijpers liggen en dat vond ik een nogal rommeling gezicht, eerder had ik voor iemand een knijperzakje gemaakt en ik dacht laat ik dat voor mezelf ook eens even maken.
knijperzakje

Verder ben ik bezig om een sprei voor een meisje te maken van mooie stoffen in de kleuren fuchsia, licht roze, rode en witte vogel vlinderstof, gecombineerd met stippen en sterren stoffen.
deze lapjes moeten een sprei worden
 
Ben ook nog bezig met een kruikenzak en labeldoekje van hertjes stof, de kruikenzak van roze stof en het labeldoekje van beige hertjes stof.
Heb inmiddels de kruikenzak af, het labeldoekje ben ik mee bezig.

kruikenzak


Ben de komende dagen nog wel even zoet met alles maar goed dat vind ik het leuke van mooie dingen maken op bestelling en dat de mensen tevreden zijn over het resultaat.

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi allemaal en geweldige stofjes ! Dat hertenstofje is super !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie, dat herten stofje is op dit moment 1 van mijn favorieten en ik heb deze dan ook in diverse kleuren.

      Verwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!