dinsdag 9 juli 2013

Boxkleed en labeldoekjes

Soms maak ik dingen omdat ik dan op een markt sta, vind het leuk als mensen dan wat keus hebben.
Zo maakte ik begin dit jaar een rood boxkleed van rode vogel vlinderstof gecombineerd met een ruitje en stippen.
Gisteren kwam er iemand voor die er helemaal weg van was, ze moet over 2 weken bevallen van een dochtertje en zocht nog een boxkleed.
Hoop dat ze er veel plezier van hebben!
 
Verder nog de 3 label/knisperdoekjes op de post gedaan die had ik zondag afgemaakt.
Een leuke van Holland stof met holland labels, een uilen doekje en 1 met hertjes.

Ook de sprei is bijna klaar, alleen de rand nog omstikken dat ga ik vanavond doen, want het is best een warm klusje om te doen zeker met dit weer.
Als dat klaar is ga ik lekker voor mezelf wat dingen maken, heb het boek zo geknipt gekocht omdat daar zoveel leuke dingen in staan die ik ook nog wil maken.
 

 

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingen heeft u gemaakt. Ook mooie kleurige stoffen.
    Succes met uw blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb gisteren ook label doekjes gemaakt en ook met het schattig e hertje. Ik ben je gaan volgen, ben benieuwd naar je volgende vrolijke creaties. Ben je al eens bij mij op bezoek geweest? Lieve groet kathy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je volger bent geworden en dat je ook labeldoekjes maakt is altijd leuk om te maken en te geven. Zal ook eens bij jou op bezoek gaan ben wel nieuwsgierig naar jouw blog.
      Groetjes Diane

      Verwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!