vrijdag 19 juli 2013

Kruikenzakken en dekenhoesje voor ledikantje

Heb weer een leuk opdrachtje, 2 kruikenzakken en een dekenhoesje voor een ledikantje.
Het is voor een kindje dat over 2 maanden word geboren.
De kruikenzakken maakte ik van de leuke vlinder vogelstof, 1 in de rode kleur en 1 in de hard roze kleur, deze stof is toch wel 1 van mijn favorieten heb er al zoveel mee gemaakt.

Ben ook bezig met een dekenhoesje voor een ledikantje en daarin komen deze 2 stofjes ook terug.
Heb gisteren de blokken geknipt en vanmiddag ga ik er verder mee.
 
De andere blokken zijn wit met rood, licht roze en hard roze stipje, hard roze en rood met klein wit hartje en licht roze met een wat groter hartje.
Zal er weer iets moois van maken heb het helemaal in mijn hoofd hoe ik het ga doen dus dat komt wel goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!