vrijdag 5 juli 2013

Kyra bevallen van 3 pups

Dit is wel geen zelfgemaakt iets maar ik wil het toch even op mijn blog zetten.
Vanmorgen is onze lieve chihuahua Kyra bevallen van 3 mooie pups.
De eerste die ter wereld kwam was heel licht van kleur, gevolgd door een zwart met witte en als laatste werd een wat bruinere geboren.
Het ging allemaal heel vlot, het is haar tweede nestje en hier blijft het dan ook bij.
De pups lijken heel groot op de foto maar ik heb een beetje ingezoomd om ze er goed op te krijgen.
Ze wegen meestal zo rond de 90 á 100 gram, morgen ga ik ze even wegen en kan ik goed kijken wat het geslacht is.
Vandaag laat ik moeder en  kroost lekker met rust want dat is het beste voor allemaal.
Kan er wel de hele dag naar kijken en van genieten want de werpkist staat in de woonkamer.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!