dinsdag 30 juli 2013

Naar de kringloopwinkel

Vandaag een lekker rustig dagje, ben even met mijn man naar de kringloopwinkel geweest.
We vinden het allebei leuk om even te struinen tussen van alles en nog wat.
Vond voor mezelf een mooie "nieuwe" witte linnen broek en een aantal leuke handwerk boekjes.
Een oud boekje hoe je leuke dozen kunt maken van karton, een haakboekje met vooral engelen, echt super leuk daar ga ik zeker nog wat mee doen, 2 boekjes om baby kadootjes te maken.

Verder heb ik me gewaagd om een rits tasje (via de wijze van elisanna)  te maken, zie ze zoveel voorbij komen op blogs en ik wilde nog een tasje voor in mijn handtas want nu slingert er van alles door mijn tas.
Heb vaak moeite met risten, maar ik ben tevreden met het resultaat, het kan nog iets beter maar dat lukt vast met de volgende.
Ook ben ik bezig met de schouder tas uit zo geknipt, ligt al uitgeknipt klaar, dus dat ga ik de komende dagen doen op mijn gemak.

Als laatste nog even een paar foto's van de pups, ze groeien goed en zijn heel tevreden.
Het lopen gaat al een stukje beter en ze vinden het heerlijk om te spelen met elkaar.



 

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige clutch, ben helemaal weg van dat rozenstofje !!
    En die pups zijn so cute !!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!