zondag 7 juli 2013

Vandaag achter de naaimachine

Vandaag ga ik achter de naaimachine ondanks het mooie weer, want ik moet nog 2 dingen afmaken.
Ben nog bezig met de sprei, deze moet ik nog doorstikken dan is het af....pff was toch weer meer werk dan ik dacht, maar goed als ze er maar blij mee zijn dat vind ik het voornaamste.
Als het klaar is zal ik wat foto's ervan plaatsen.

Ben ook nog bezig met 3 labeldoekjes deze zijn ook bijna klaar.

Daar naast ben ik nog druk met de pups die vrijdag geboren zijn, het gaat super goed met ze, ze groeien goed en onze lieve Kyra is een super moedertje.
De lichte is een reutje en de andere 2 zijn teefjes.
Het  is zo leuk om te zien hoe dit weer groeit de komende weken tot mooie hondjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!