vrijdag 30 augustus 2013

Cadeautjes, houten kistjes, en de pups

Net even een 2 cadeautjes afgemaakt en ingepakt.
Het zijn foto lijstje HOME gepimpt met pip behang, ipv een foto heb ik er een nostalgisch plaatje in gedaan.
De ene is beplakt met dots and roses white en de andere wit met vlinders, heb er nog een hartje met een paar kralen aan gedaan en klaar!
Het is voor een tweeling die van de week jarig is geweest, gewoon een aardigheidje van onze dochter aan hen.

Ben op dit moment druk bezig met van alles en nog wat dat ik tijd tekort kom, had gisteren nog wel even tijd om met manlief naar de kringloop te gaan.
Vond daar 2 houten kistjes die in elkaar passen, het koste maar 2 euro en voor dat geld kon ik ze niet laten staan.
Ze krijgen een plekje op mijn kast waar ik mijn stof in bewaar, kan er veel dingen in kwijt zoals bandjes, kantjes etc.

Grote beren kist

Beidde houten kistjes

Ook is het tweede boxkleed, naamslinger en speenkoord klaar, maar die plaats ik later als het kindje is geboren dus nog even geduld!

Nog  1 weekje en de pups gaan naar hun nieuwe huisje, we zijn heel blij dat we een goed huisje voor ze gevonden hebben, het zwart witte teefje (Pinky) en het reutje (Pluto) blijven bij elkaar in 1 gezin.
Het bruine hondje (Foxy) houden we zelf.
Het zal volgende week wel even slikken zijn als ze weggaan, maar goed dat hoort er ook bij en wij hebben onze eigen kleine schat nog en natuurlijk de moeder Kyra.
Pinky en Pluto lekker hollen in het gras!

Ons schatje Foxy!


 

1 opmerking:

  1. Mooie cadeautjes en wat een leuke vondst zeg, die kistjes ! Voor die prijs zou ik ze ook niet kunnen laten staan. De pups zien er inderdaad keischattig uit en ik kan me inbeelden dat het een moeilijk momentje wordt als ze vertrekken. Wel fijn dat je er nog eentje kan houden !

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!