donderdag 1 augustus 2013

Even tussen door gemaakt

Ben met de schoudertas uit het boek Zo geknipt bezig, moet nog even om een rits uit dan kan ik verder.
Net even een etui gemaakt voor in mijn handwerktas, heb er mijn haaknaalden, spelden, schaar etc in gedaan dan slingert het niet door mijn hele tas heen.
Deze etui ging al makkelijker om te maken, mijn angst voor ritsen inzetten is nu wel een beetje weg.
De etui heb ik gemaakt van een canvas stofje wat ik een paar weken geleden heb gekocht (coupon), was helemaal weg van deze stof met retro busjes met verschillende achtergrond kleuren.
Heb de oranje ondergrond gebruikt want daar word ik vrolijk van...
Aan de rits een hartjes bedel

Haaknaalden erin alles netjes opgeruimd

De binnenkant van een leuk groen stofje

1 opmerking:

  1. Dat is inderdaad wel een hele leuke stof! Ik stel het maken van etuis steeds uit, maar moet er toch maar eens aan gaan beginnen. PS ik volg je nu ook, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!