dinsdag 20 augustus 2013

Leuke nieuwe stofjes gekocht

Tja, kon de verleiding niet weerstaan van de week om weer wat nieuwe stofjes te kopen.
Wat is het toch een vervelende verslaving......kan er ook niks aan doen de drang is af en toe echt groot.
Van de Hollandse stofjes ga ik waarschijnlijk een box kleed maken in combinatie met andere Holland stoffen en een blauw en rood ruitje, dat heb ik al een tijdje in mijn hoofd.
 Deze stofjes verdwijnen nog even in de manden in mijn  lappen kast want ik ben er nog niet aan toe en weet ook nog niet wat ik er van ga maken, maar dat kan zomaar opeens veranderen dat ik denk oké daar is dat lapje geschikt voor.

Op het moment ben ik bezig met 2 box kleden en nog wat andere dingen die tussen door zijn gekomen, vind het altijd super om iets te maken voor iemand anders en vooral als het helemaal naar het zin is dan kan mijn dag niet meer stuk.
Als ik hier mee klaar ben ga ik mijn schoudertas af maken uit het boek zo geknipt.
De buitenkant is af, heb zelf een groene paspel gemaakt.
Nu nog de binnenkant en de rits, daar moet ik wel even de tijd voor nemen want dat is niet mijn sterkste kant.
Heb er een verstelbare band aan gemaakt vind ik wat mooier, de ringen en haken had ik van een oude tas afgehaald en bewaard.
Van een vriendin die in Thailand woont en nu op vakantie in Nederland is kreeg ik dit schattige Flower Fairy tasje die een vriendin van haar maakt, ben er erg blij mee.

 

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke stofjes heb je gekocht ! Dat bovenste van de derde foto is helemaal geweldig ! De tas die je aan 't maken ziet er ook fantastisch uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je we!! Dat stofje vind ik zelf ook super leuk, heb 'm vanmiddag ook in de roze variant gekocht.
      In de tas ga ik nog een binnen zakje maken zoals jij hebt beschreven, nog bedankt voor de handige tip!!

      Verwijderen
  2. Wat maak jij prachtige dingen. Die tas is helemaal mijn smaak. Super toffe stofjes.
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je reactie, die stof had ik al een tijdje liggen en vond ik echt perfect voor deze tas, de binnen kant is een bijpassende stof, zal ik op de foto zetten als de tas klaar is.

      Groetjes Diane

      Verwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!