maandag 30 september 2013

Schoudertas, labels en harten

Heb eindelijk even tijd gevonden om mijn schoudertas af te maken uit het boek zo geknipt.
Zag erg tegen de rits inzetten op maar dat viel gelukkig achteraf mee, alleen tijdens de rand doorstikken brak mijn naald op het dikkere gedeelte, verder ging het voorspoedig en ben ik eigenlijk wel tevreden over het resultaat.
Dochter heeft zich al gemeld of ik voor haar ook zo'n tas kan maken, dat is een to do projectje voor de komende tijd, dan vervang ik de zakken binnenin voor een rits gedeelte.




Heb ook nog wat labels gemaakt voor mijn creaties, voorheen bestelde ik ze maar dan heb je maar 1 kleur. Nu gemaakt in roze, rood, blauw en lime. Je kunt op diverse blogs vinden hoe je dit doet het is echt heel simpel en leuk om te maken o.a op deze blog
http://grietjekarwietje.blogspot.nl/search/label/Handigheidjes


Ook nog een aantal harten aan 2 kanten gepimpt met pip behang voor de markt, sommige met een bedel en kralen aan de onderkant, anderen met linten en kralen.
Heb al aardig wat dingen klaar, maar er staan nog wel wat projecten op de planning dus weer een nieuwe week en kijken wat er deze week gemaakt gaat worden.

 

4 opmerkingen:

  1. Oooh, wat een kei kei mooie tas ! Heel leuk met die verstelbare band en zo'n prachtig stofje ! Ik begrijp goed dat je dochter er ook zo eentje wil ! Tof ook om die labeltjes in verschillende kleurtjes te hebben. Dat probeer ik toch ook nog es uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende tas! Mooie stof en leuk met die groene paspel. Daar zul je veel plezier van gaan hebben!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie tas. Ik heb hem met heel andere stofjes gemaakt, maar deze is ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!