maandag 16 september 2013

Weekend nuttig besteed

Het afgelopen weekend heb ik nuttig besteed door achter de naaimachine te zitten, het was geen weer om ergens naar toe te gaan.
Heb 6 tissue hoezen genaaid volgens het patroon uit het boek zo geknipt, eerder maakte ik ze ook al maar met een ander patroon wat toch wat ingewikkelder was, dit is echt een super patroon, heel makkelijk om te maken en zo klaar.
Heb nogal wat restjes stof en daar is dit zeer geschikt voor.
Zo heb je altijd een leuk cadeautje om te geven of gewoon voor jezelf.

 
Ook nog een aantal zakdoekhoesjes gemaakt ook perfect om kleine stukjes stof te gebruiken die je nog hebt liggen.
zakdoekhoesjes

 Dochter lief moest nog een nieuwe etui en wilde het liefst een zelfgemaakte, dus ze dook de stoffenkast in en haalde er een uiltjes lapje uit, dus die ook even gemaakt en ook nog 1 van de busjes stof waar ik er ook al eerder 1 van maakte, nu alleen de groene variant.
Uilen etui met kraaltjes en bedel
 Ook nog bezig met houten harten te pimpen en foto lijstjes met pip behang die liggen nog te drogen dus die laat ik in mijn volgende blog zien.

1 opmerking:

  1. Je hebt een druk weekend gehad zeg. Zo vrolijk allemaal, mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!