dinsdag 15 oktober 2013

De smaak te pakken

Nu het weer slechter word en je weer meer tijd binnen door brengt, begon ik vorige week aan kussens met paspelband.
De eerste was even wennen met de paspel stikken maar na de tweede had ik de smaak te pakken en heb ik er nog een aantal gemaakt.
Het paspelband maakte ik ook zelf en is erg leuk om te doen, het effect is mooi zo langs de kussens.
Rode paspel
Blauw geruite paspel
Aqua blauwe paspel
Lime groene paspel


 Ook gebruikte ik mijn zelfgemaakte labels, de kleuren komen aardig overeen met de stoffen en paspels.
Het volgende op de planning is een deken voor op de bank, ook met een paspel.


 

2 opmerkingen:

  1. Oooh, weer zo mooi. Dat wordt een gezellig drukke bank. De blauwe met die huisjes is m'n favoriet.... zal 't een vleugje heimwee zijn? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze zijn niet allemaal voor op de bank hoor!
      Hoor al reacties hier van die kun je wel aan die geven want die is jarig en die wil ik dus ze vinden wel hun bestemming! Kan begrijpen dat het kussen met de huisjes je aanspreekt, zal niet altijd makkelijk zijn zo ver weg.... Groetjes Diane

      Verwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!