zaterdag 12 oktober 2013

Kussens met paspel

Vind het maken van kussen hoezen altijd een leuke bezigheid om even tussen door te maken.
Dus in de stoffen kast gedoken en daar vond ik een mooie lap met bloemen die ik een tijdje geleden op marktplaats voor een prikkie kocht maar waar ik toen nog geen bestemming voor had.
Heb er 2 kussen hoezen van gemaakt met een paarse paspel, die is eigenlijk te dun voor het mooie effect maar ben wel tevreden met het resultaat.
Maakte de hoezen met een zogenaamde hotelsluiting, lekker makkelijk en snel klaar!


Had nog een stukje over en daar heb ik nog een hoes van gemaakt voor een tissuebox, deze heb ik gisteren cadeau gegeven aan een dame van 82 die er zeer blij mee was, dan kan mijn dag niet meer stuk dat je door zoiets eenvoudigs iemand zo blij kan maken!!
Hieronder nog een paar foto's van een vlaggenlijn (naamslinger)  van 4.50 meter, een boxkleed in dezelfde kleuren als de vlaggenlijn en een speenkoord voor een meisje dat inmiddels is geboren.
De ouders hebben zelf de stoffen uitgezocht en ik heb daar naar wens iets moois van gemaakt waar van ik hoop dat ze lang plezier zullen hebben!!
Vlaggenlijn is aan 2 kanten voorzien van de naam


Boxkleed in zelfde kleuren als de vlaggenlijn


 

1 opmerking:

  1. Ik ben gek op stoffen kopen zonder dat ze al een bestemming hebben ;-) Dit is een hele vrolijke en leuke combinatie met de subtiele paarse paspel.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!