woensdag 9 oktober 2013

Sjaals en mooie herfts dagen

Zoals de meesten heb ik genoten van de afgelopen mooie herfstdagen, maar je merkt dat het weer gaat veranderen, ze voorspellen hier zeer onstuimig weer in de avond, merk je nu nog niet zoveel van maar het kan zo omslaan.
Met het koudere weer dat gaat aankomen heb ik nog een paar kinder sjaaltjes gemaakt met een gehaakte rand rondom en fleece aan de binnenkant.


leuke uiltjes, hertjes en vogeltjes


Ook maakte ik een paar foto's van een aantal luchtballonnen die zondag in de namiddag even verder op in een weiland opstegen.
Vind het altijd een mooi gezicht, maar je krijgt mij niet in zo'n bakje op grote hoogte.
Zicht vanuit ons huis


Bij mooi weer zie je vrij veel luchtballonnen hier gaan, hier stegen er 3 op en in de verte zagen we er ook nog diverse.
Het was er zondag ook het perfecte weer voor, al denk ik dat het in het mandje op grote hoogte vrij koud zal zijn.
 

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke sjaals zeg. Goed idee, moet op m'n lijst want wij gaan de Nederlandse winterkou opzoeken.
    Die luchtballonnen zijn ook mooi zeker tegen die strakblauwe lucht.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo mooi weer als het vorige week was, zo slecht is het nu. Leuk dat jullie in de winter naar Nederland gaan, sjaals etc zijn meestal geen overbodige luxe dan!

      Verwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!