vrijdag 25 oktober 2013

Voor baby Levi

Vrienden van onze jongste dochter zijn vorige week ouders geworden van Levi, dus werd er aan moeders gevraagd om een paar leuke kleine dingen te maken.
De vader van Levi is een echte Ajax fan en daar ik nog een klein stukje stof had liggen met het Ajax logo erop heb ik hier een aantal dingen van gemaakt.
Zo maakte ik een luier etui naar het idee van Mme Zsazsa, de binnenkant maakte ik van wit met rode sterren stof. Krijg het niet zo mooi op de foto, maar aan de onderkant staat met letters AFC AJAX.

Daarbij nog een labeldoekje ook met wit/rode sterrenstof, de achterkant van rode zachte badstof en binnenin een knisperzakje.
Ook nog een zeversjaaltje (tot voor een paar weken nog nooit van gehoord), het patroon vond ik heel makkelijk en zo klaar.
Het patroon vond ik op http://piekewieke.blogspot.nl/
Sinds vorige week heb ik ook een kamsnaptang dus deze kon ik hier mooi voor gebruiken en dit ging super. In het verleden ooit eens een andere tang gehad voor drukknopen maar deze werkt veel beter!


Ben tevreden over het geheel en hoop dat de kersverse ouders en Levi er veel plezier van mogen hebben!


 

6 opmerkingen:

  1. Heel origineel zo met dat Ajax stofje. Het zal Levi heel stoer staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat leuk die stof, heel toepasselijk. Hopelijk pikt papa het niet in ;-) Zo kan Levi zich wel in het stadion vertonen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kan er ook nog 1 voor papa maken want ik heb nog een stukje over, kunnen ze samen op de bank met sjaaltje om voetbal kijken:-)

      Verwijderen
  3. Weet niet hoe Ajax ervoor staat, maar misschien een zakdoek?? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha...ja dat zou ook kunnen, eens even kijken of ik die nog heb liggen, zo'n grote rode dan blijft het in de kleur!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!