woensdag 6 november 2013

Leuke stofjes gekocht

Heb een aantal zeer leuke stofjes gekocht via marktplaats van iemand die stopte met het maken van dingen en nu alles voor een heel leuk prijsje verkocht.
Ben helemaal gek van dit soort stoffen maar de prijs houd me vaak tegen, nu kon ik de verleiding niet weerstaan.
De grote lap in het midden is echt mijn favoriet, de andere zijn ook superleuk!!

cowboy stofjes
 Deze 2 zijn ook super leuk, honkbal jongentjes en oud speelgoed.
Wat ik er allemaal van ga maken weet ik nog niet helemaal, maar in mijn hoofd heb ik wel wat ideeën.
Deze 3 stoffen van ridders en draken horen bij elkaar, ga hier denk ik schilderijtjes van maken een soort 3 luik.
Soms kun je op marktplaats echt wel wat leuks vinden voor weinig en nu had ik daar ook eens geluk mee!!
 

7 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een leuke stoffen! Die cowboystofjes vind ik altijd zo leuk maar m'n zoon is er inmiddels te oud voor ben ik bang. Oooh, die ridders.... schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De stof zal wel even in de kast belanden en opeens weet ik waar ik het voor ga gebruiken en soms vind ik het zonde om de schaar erin te zetten:-) Erg hé...

      Verwijderen
    2. Heel herkenbaar, in de kast staat het ook mooi en kun je er iedere keer weer even van genieten ;-)

      Verwijderen
  2. Leuke stofjes,wat een idee op marktplaats!
    groetjes esther
    Leuk dat je volger geworden bent en ik van jou zo gaat dat he?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Koop vaak op marktplaats mits het een redelijke prijs is!
      Leuk dat je ook bij mij volger bent geworden!

      Verwijderen
  3. Wat een leuke stofjes, ben benieuwd wat je ervan gaat maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo een leuke stofjes!!! Ik vind de riddertjesstof ook echt geweldig. Ben ook reuze benieuwd naar je creaties met deze stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!