dinsdag 31 december 2013

Laatste uren van 2013

De laatste uren van 2013 tikken weg en we gaan weer een nieuw jaar tegemoet.
In juni ben ik mijn blog begonnen omdat het me leuk leek om mijn zelfgemaakte dingen bij te houden en om anderen te laten zien omdat ik vaak de vraag kreeg of ik geen website had.
Als ik dan de berichten lees die ik gepost heb dan kan ik zeer tevreden terug kijken op een mooi creatief jaar.
In het nieuwe jaar hoop ik weer lekker bezig te kunnen zijn met alles wat ik leuk vind.
De eerste uitdaging begint op 3 januari het haken van een deken, ben een beginnend haakster en dit lijkt me een mooie kans om het verder onder de knie te krijgen met als resultaat aan het einde een mooie gehaakte deken.

Wil al mijn volgers en lezers van mijn blog bedanken voor de leuke reacties van de afgelopen maanden!!
Wens iedereen een
en een goed, gezond, liefdevol en zeker creatief 2014!!!

2 opmerkingen:

  1. Alvast veel succes met je deken gewenst!!
    Ook voor jou een fijne jaarwisseling gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haken is iets wat ik ook nog niet kan. dus succes met het haken en waarschijnlijk zal daar wel een mooi deken uit komen. En een gelukkig nieuwjaar

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!