zaterdag 14 december 2013

Ritstasje op bestemming aangekomen

Voor de de swap bij stipjes en datjes maakte ik ook een ritstasje.
Mijn tasje ging naar Desiré die zelf geen blog heeft dus plaats ik hier de foto's zodat jullie kunnen zien wat ik gemaakt en opgestuurd heb.
Het pakketje pakte ik mooi in en deed er een kerstlabel aan, moest het later weer uitpakken en in twee pakketjes in de enveloppe doen anders paste het niet door de brievenbus.
Voorkant

Het tasje is gemaakt van pip stof, heb er een groene paspel tussenuit gestikt.
De voor en achterkant zijn verschillend, de binnenkant is van bloesemstof ( vergeten een foto van te maken).
Achterkant
De inhoud van het tasje bestond uit:
Kaartje met biesband
Kaartje met lint
Zakje met knopen
3 ritsen
Applicaties
Strijkletters
Bloemenbroche
DIY pakketje om zelf een bloemenbroche te maken
Zakje met verschillende labels
Inhoud van het tasje
 Vond het heel leuk om te maken, en ook spannend omdat Desiré geen blog heeft dus ik kon niet even kijken wat voor dingen ze maakt.
Heb bericht van haar gehad en ze is er blij mee!


 

9 opmerkingen:

  1. Kan me voorstellen dat ze er blij mee is, wat een ontzettend leuk pakketje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooi tasje! en alles wat er in zat ook prachtig! mooi gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige swap heb je gemaakt!
    Ook een super leuk stofje heb je gebruikt voor het tasje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze zijn echt leuke tasjes hé om te maken, kheb er ook 4 stuks na elkaar gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zijn echt leuk om te maken en zeker om te oefenen om een rits in te zetten, dat vond ik voorheen nog moeilijk en nu niet meer!
      Ben ook blij dat ik meegedaan heb hieraan!

      Verwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!