vrijdag 13 december 2013

Ritstasjes en mijn tasje van de swap ontvangen

   Welkom nieuwe volgers op mijn blog!!

Voor het eerst doe ik mee aan een swap, het is de bedoeling dat je een ritstasje maakt en deze vult met leuke fornituren en opstuurt.
Had eerder wel eens een etui en een clutch gemaakt, maar ritsen zijn nog steeds niet mijn sterkste kant, toch wilde ik de uitdaging aangaan.
Heb gekozen voor het ritstasje uit het boek zo geknipt.
De eerste ging nog wat moeizaam maar al snel had ik de smaak te pakken en maakte er nog een paar.
Leuk om een cadeautje in te doen.


Het ritstasje voor de swap staat hier uiteraard niet bij die heb ik gisteren op de post gedaan.
Vind het allemaal spannend wat de ontvanger er van vind en ik ben zelf ook erg benieuwd naar het ritstasje wat ik krijg opgestuurd.

Vanmiddag heb ik mijn tasje ontvangen van All Set
Best wel spannend wat zal erin zitten, het is een fleurig ritstasje met een leuke inhoud welke ik weer goed kan gebruiken.
De inhoud van het tasje ritsen, applicaties, bloemetjes, leuke knoopjes en band en een lief kaartje erbij.
Lisette bedankt ben er blij mee!!



 

9 opmerkingen:

  1. Jij hebt ze ook al zooo leuk die tasjes (die met die vogel is leuk) .
    Leuke swap ook jammer dat ik het niet gezien heb

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk,en spannend wat je zelf krijgt!
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt prachtige tasjes gemaakt en een mooie swap gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Diane,
    Ik ben heel blij met het ritstasje :)
    groetjes,
    Desiré

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan, ben blij dat je het leuk vind :)
      Groetjes Diane

      Verwijderen
  5. leuk zo'n ritstasjes swap. zou dat ook eens willen doen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vond het ook heel leuk om aan mee te doen.
      In het nieuwe jaar zal dit nog wel eens door iemand georganiseerd worden!

      Verwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!