vrijdag 6 december 2013

Winter kussens

Vandaag achter de naaimachine om 2 kussen hoezen te naaien voor in onze leren stoeltjes.
Vorig jaar kocht ik dit lapje met de gedachten om er kussen hoezen van te maken en omdat het nu winter is en de kerstdagen eraan gaan komen vond ik het een geschikt lapje voor deze tijd van het jaar.
Uit de lap kon ik 2 hoezen naaien, heb nog een klein stukje over, het was een randstof dus het was even passen en meten want het hart wilde ik wel in het midden hebben, de achterkant van de hoes is geruit dat was de bovenrand van het lapje.
Stikte er een wit satijnen paspel tussen uit om het geheel af te maken.
Het zijn 2 eenvoudige hoezen geworden met een overslag, altijd mooi en lekker snel klaar!
Achterkant van de kussens met overslag

Voor het eerst ga ik mee doen aan een swap, best wel spannend!

 Je kunt je nog opgeven t/m 7 december http://stipjesendatjes.blogspot.nl/2013/11/ritstasjes-swap.html

Fijn weekend allemaal!!
                  Groetjes Diane

1 opmerking:

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!