donderdag 2 januari 2014

Ben er klaar voor!!

Allereerst wil ik iedereen een goed, gezond en creatief 2014 wensen!!
Vanmiddag kreeg ik mijn bolletjes binnen voor de deken die ik ga proberen te haken.
Heb er heel veel zin in en ben benieuwd naar wat iedereen er van gaat maken.
Mijn kleuren haalde ik uit deze stof aangevuld met nog 2 paarstinten.

Krijg de kleuren niet helemaal goed op de foto, het zijn 2 roze tinten, rood, bruin, 2 groen tinten, 2 blauw tinten en 2 paars tinten.
Ben er helemaal klaar voor en hoop de anderen die mee doen ook.
Vanmiddag ook nog even een labeldoekje gemaakt voor een meisje dat 2 weken geleden geboren is.
Voor het eerst kleine letters gemaakt met flockfolie, was wel even priegelen met knippen maar ik  ben tevreden over het resultaat.


 

6 opmerkingen:

  1. leuk allemaal! Mijn kleurtjes zijn nog niet binnen, ik heb ze besteld in Engeland, dus dat duurt denk ik nog wel even. Wat heb je netjes geknipt met dat flockfolie. Ik vind dat altijd een heel gedoe

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het knippen is een gepriegel, voorheen maakte ik wel eens 3D kaarten en dat knippen was nog erger, dus heb wat ervaring met knippen :)

      Verwijderen
  2. Je labeldoekje is er leuk geworden.
    Mooie kleurtjes heb je gekozen voor je deken.
    Veel succes gewenst ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!
      Ben benieuwd of het me lukt, kan nog niet zo goed haken, maar ik ga er voor!

      Verwijderen
  3. Leuk geworden je labeldoekje!
    En sukses met je mooie wol!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel succes met je haakwerkje! Mooie kleurtjes allemaal die je gekozen hebt. Voor jou ook nog de beste wensen voor het nieuwe jaar!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!