zondag 26 januari 2014

Boxkleed voor Wendy

Vandaag het boxkleed voor Wendy even afgemaakt, dan kan het morgen met de post mee en heeft ze het hopelijk dinsdag in huis.
Vind het altijd een uitdaging om iets te maken voor iemand die ik niet ken en via mail contact er toch samen uit te komen hoe het moet gaan worden.
In dit geval was dat niet zo heel moeilijk omdat ze graag iets soortgelijks wilde als het boxkleed dat ik eerder maakte voor Jaqueline.
Maak altijd maar 1 zelfde kleed dus heb ik 2 anderen stoffen in het kleed gebruikt en het patroon ook anders om gedaan.
De achterkant is van de mooie rode vogel/vlinderstof die ook in het kleed zit en die ik al vaak gebruikt heb om allerlei dingen te maken, het is ook 1 van mijn favoriete stoffen.
Het kleed werd ook voorzien van strikbanden, altijd handig om vast te maken aan de box.
Het geheel is mooi ingepakt want het is toch een feestje als je zoiets uitpakt.
Heb van dezelfde stof nog een label/knisperdoekje gemaakt als bedankje voor de opdracht.
Wendy ik hoop dat het naar je zin is en dat je er lang plezier van zal hebben.
 

4 opmerkingen:

  1. ik denk dat Wendy dit boxkleed prachtig gaat vinden. In ieder geval ik vind hem prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi boxkleed!
    Wat een prachtige stoffen heb je gebruikt en wat een mooie combi!
    Ze vindt m vast prachtig, kan niet anders :-)
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooi boxkleed en labeldoekje heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!