zondag 12 januari 2014

Haken, haken, haken

Het haakvirus heeft mij echt gevonden en kan wel zeggen dat ik het niet erg vind.
S'avonds  op de bank met een kopje thee en de tv aan haak ik heerlijk aan mijn deken uit het boek haken en kleur en het gaat voorspoedig.
Het patroon ken ik ondertussen uit mijn hoofd dus dan kun je gewoon automatisch door gaan!
Had nooit kunnen bedenken dat ik het zo leuk zou vinden, maar je ziet als je eens iets anders probeert dan kun je er zomaar aardigheid in krijgen.
Verder ook nog 3 toeren gehaakt aan de crochet along, nog eenvoudige toeren dus dat viel ook mee!
Krijg de kleuren niet zo mooi op de foto, maar het zijn 3 toeren in paars/fuchsia.
De komende dagen ben ik druk bezig met 2 opdrachten bestaand uit 4 kussenhoezen voor iemand waar ik al eens iets voor gemaakt heb en een opdracht voor een boxkleed.
Zal me dus niet vervelen de komende tijd.
 

6 opmerkingen:

  1. Oooh, prachtig, dat deken in al die kleurtjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben al twee keer opnieuw begonnen... Kom steeds niet uit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Had ik de eerste keer ook, toen heb ik iedere 25 steken een markeerring gedaan en toen kwam ik wel uit!
      Succes hoop dat het je lukt want het is een leuk project zo met elkaar!!

      Verwijderen
  3. leuk dat je aan het haakvirus verslaafd ben,maar pas op voor je arm en handen he?
    heel erg leuk diekleurtjes!
    Sukses met je verdere opdrachten!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat prachtig allemaal!
    Wat een mooie kleuren gebruik je!
    Veel haakplezier nog!
    Ik moet nog aan mijn volgende toeren beginnen.
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige deken ben je aan het haken! Ook je crochet along wordt al mooi.
    Altijd fijn als je opdrachtjes krijgt. Je hoeft je zo inderdaad niet te vervelen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!