donderdag 23 januari 2014

Mijn andere gehaakte deken

Naast de CAL waar ik iedere week weer met plezier een paar toeren aan haak ben ik nog bezig met een andere deken uit het boek haken en kleur.
Na 3 weken haken hieraan vooral in de avond ben ik net over de helft, de deken is inmiddels 1.05m.
Haak deze toeren tot ongeveer 1.85m, en dan ga ik de rand er om heen haken.
Vind het tot nu toe een geslaagd project voor de eerste keer om zoiets groots te maken, terwijl ik pas sinds een week of 5 de haaknaald ter hand heb genomen.
Deken na 3 weken haken
Morgen krijgen we weer de toeren voor de CAL, die haak ik meestal in het weekend.
Ben ook nog bezig met een boxkleed voor Wendy, de voorkant heb ik zover af.
Ging gisteren op biesband uit was nergens te koop in de omgeving, bestel het meestal via internet maar ik dacht het even snel op te halen bij het stoffenwinkeltje in het dorp, was deze dicht, toen naar de markt stond de kraam er niet.......
Uiteindelijk toch maar via internet besteld, hoop dat het morgen komt dan kan ik het in het weekend verder af maken.

 

6 opmerkingen:

  1. Ow mooi je deken. Ik heb deze week ook besloten om mee te doen met de Cal. Dinsdag begonnen en nog nooit eerder gehaakt. En vind het geweldig. Ik ben al helemaal bij voor morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dekens heb je gemaakt hoor, lekker fleurig allemaal!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HayHay!
    In 1 woord: PRACHTIG!!!
    Wat word je deken mooi en het boxkleed ook!
    Ik ben naast de Cal ook bezig met de deken uit dit boek.
    Zo'n fijne bezigheid.
    Happy Weekend!
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig!! Heel knap hoor. Denk dat ik het bij een deken als snel voor gezien zou houden.
    Ook je boxkleed is erg mooi en kleurrijk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!