donderdag 20 februari 2014

De afgelopen dagen heb ik.....

Een labeldoekje gemaakt voor Nikki, een opdrachtje voor een kraamcadeautje.
 
Mijn toeren gehaakt van mijn 2 dekens voor de CAL, het begint nu wat te worden, morgen krijgen we weer de nieuwe toeren door, altijd leuk om te doen!
 
Een leuk Hollands pakketje gemaakt voor Diana omdat zij zo van deze stoffen houd en ik van haar vorige week iets leuks door mijn brievenbus kreeg.
Het pakketje bestond uit een houten hart gepimpt met Hollandse stof, 2 pannenlappen, een stukje stof en een kaartje.
 
 
Verder ben ik bezig met een pittig opdrachtje, een maxi cosi opnieuw bekleden.
Heb dit eerder al een keer gedaan maar dat vond ik niet echt super gaan omdat ik nog niet zoveel ervaring had met de naaimachine.
Inmiddels heb ik de verkleiner klaar en dit ging vrij makkelijk, ben tevreden over het resultaat.
Oude verkleiner

Nieuwe verkleiner
Gisteren heb ik de hele bekleding van de maxi cosi uit elkaar gehaald en deze ga ik de komende dagen opnieuw bekleden en dan maar weer proberen het geheel in elkaar te zetten.
De hoes van de maxi cosi uit elkaar gehaald

Vandaag nog even naar de kringloop geweest en vond daar een paar lapjes samen voor € 1,= kon de verleiding niet weerstaan, bij elkaar is het ruim 3,5 meter stof.
Vind het echte lente lapjes nu nog even bedenken wat ik ervan ga maken.




 

5 opmerkingen:

  1. amai je hebt niet stil gezeten zie ik. Dat labeldoekje is heel leuk.zeker het meisje die er op staat is dat een applicatie die je er op strijkt of zit dit in het stofje? Je haakwerk terug mooi bijgewerkt. En dat hollands pakketje is heel mooi hoor. Die maxi cosi hoes amai ik denk dat er daar veel uurtjes werk in zitten. En die stofjes amai heel mooi hoor. Ik sta al te popelen om ze afgewerkt te zien .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het meisje staat op het stofje, en de naam heb ik erop geflocked.

      Verwijderen
  2. Leuk je labeldoekje! Doe jij er ook wat in dat het "knispert"?
    Leuke stof voor een prikkie!
    ben benieuwd wat voor leuks je er van gaat maken!
    groetjes en sukses met haken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In het labelddoekje stik ik altijd een dubbel plastic zakje mee, ook word het doekje nog een keer doorgestikt zodat het plastic zakje goed blijft zitten binnen in.

      Verwijderen
  3. Het labeldoekje is superschattig, het plaatje van het meisje is zo lief... Wat een werk die maxicosi bekleding zeg, wel erg mooi die nieuwe verkleiner. Succes met de rest van de bekleding. Knap!
    Mooie lentelapjes, ben benieuwd wat je daarvan gaan maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!