zaterdag 8 februari 2014

Helemaal bij met 2 dekens voor de CAL

In  mijn vorige bericht liet ik al een beetje door schemeren dat ik misschien nog een deken erbij zou gaan haken volgens de CAL.
Kon de verleiding niet weerstaan en ben er eergisteren aan begonnen en heb de afgelopen 2 avonden lekker zitten haken tijdens de Olympische spelen en ben nu met allebei de dekens bij tot en met week 6.
Morgen ga ik verder met het boxkleed  en dat hoop ik begin volgende week af te hebben.
Had voor de achterkant stof nodig die even niet in voorraad was, deze heb ik vandaag binnen gekregen gelukkig....
Het is een heel ander boxkleed dan wat ik de afgelopen tijd heb gemaakt en het heeft iets te maken met dit
Nog even geduld en dan zien jullie het resultaat.
 

8 opmerkingen:

  1. Twee dekens, wat een werk. Ik doe er een. Ik heb vandaag weer wat rijen gehaakt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is goed te doen omdat het maar 2/3 toeren per week zijn. Haak niet vooruit want zo goed ben ik nog niet met de verschillende steken.

      Verwijderen
  2. je vliegt erin zo te zien.En ik wacht ongeduldig op een foto van je boxkleed hoor. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor je dekens, zal ook eens een foto plaatsen, ik haak ook onder de olympische spelen maak een hele grote!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben benieuwd naar je deken!
      Heerlijk om te haken zo onder het kijken van de mooie sporten die voorbij komen!

      Verwijderen
  4. Prachtig!!!
    Wat ben je toch ijverig :-)
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties
    1. Dank je wel!
      Vind het iedere week weer een uitdaging om de toeren te haken, vooral de nieuwe steken vind ik leuk om te doen!

      Verwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!