vrijdag 14 februari 2014

Leuke post ontvangen en boxkleed op de post

Dinsdag viel er bij mij een mooie enveloppe in de brievenbus.
Was natuurlijk heel benieuwd van wie ik dit mocht ontvangen.
Nieuwsgierig maakte ik de enveloppe open om te kijken wie me dit gestuurd had, het kwam van Diana en ze heeft een super leuke blog waar ze al haar leuk gemaakte dingen op zet zoals mooie kaarten waar ik er ook 1 van mocht ontvangen.
Ook zat er een mooi gemaakt cadeautasje in echt superleuk, in het tasje zat ook nog iets dus heel voorzichtig open gemaakt en er kwam een leuk houten haasje uit.
De leuke inhoud van de enveloppe
Het haasje heeft een plekje in mijn kast op mijn hobbykamer gekregen en het kaartje hangt boven mijn tafel aan een lijntje tussen andere kaartjes die ik ooit mocht ontvangen.
Haasje in mijn hobbykast

Diana ik vond het heel leuk om dit pakketje te ontvangen, heel erg lief van je!!

Vandaag heb ik het boxkleed op de post gedaan, het is een Ajax boxkleed geworden.
Vond het heel leuk om te maken en hoop dat het boxkleed met veel plezier gebruikt zal worden.
Als bedankje voor de opdracht nog een Ajax labeldoekje erbij gemaakt.


           Allemaal een fijn weekend!!
                              Groetjes Diane


1 opmerking:

  1. Wat een leuke post! Zowel de ontvangen als de verstuurde. Mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!