dinsdag 4 februari 2014

Weinig nieuws te melden

Zag net dat het al weer een weekje geleden is dat ik iets gepost heb.
Heb niet zoveel te melden, ben wel met allerlei dingen bezig maar die zijn nog niet af.
Wel heb ik de toeren gehaakt van week 5 van de CAL en ik denk erover om er nog 1 bij te gaan maken want dochter lief vind het ook wel leuk een gehaakte deken.
Heb nog vrij veel restjes dus misschien nog een paar kleuren erbij en hup ook voor haar aan de gang.
CAL na 5 weken
Mijn andere deken waar ik ook aan bezig ben schiet al aardig op en word al zwaar, wel lekker warm op je schoot als je een tijdje bezig bent.
Als ik het even weg leg word het gelijk ingepikt door 1 van de hondjes die is er ook wel tevreden mee.
Dat word straks samen op de bank ik onder het dekentje en zij er boven op.
Verder ben ik nog bezig met een boxkleed  voor een opdracht.
Vervelen doe ik me in ieder geval niet.
                                                                     
 

4 opmerkingen:

  1. Je gaat dus lekker met je dekens. Wat een heerlijke foto met je hondje op de deken.
    Ben benieuwd naar je boxkleed als die klaar is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HayHay!
    Prachtige dekens en je hondje lijkt op mijn Sjoerd!
    Ook zo gek op dekens?
    Ik ben nog bezig met de wheel stitch, hopelijk gaat dat lukken.
    Fijne avond!
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er mooi uit, leuke kleuren allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!