zaterdag 8 maart 2014

CAL week 8 en 9

Even een update van mijn dekens voor de CAL.
Liep een beetje achter omdat ik het druk had met andere dingen de afgelopen week, dat heb je wel eens dat het anders loopt als hoe je het bedacht hebt.
Gisteren de toeren van week 8 en 9 gehaakt.
De bolletjes  haken vond ik nog een heel gepriegel maar na een paar keer had ik het toch wel door.
Heb wel meerdere stokjes gehaakt zodat je een bobbeltje krijgt, dit was de tip van Jolanda.
De komende toeren ook de extra van vandaag zijn uitgeprint en liggen klaar om gehaakt te worden.

Een tijdje geleden maakte ik voor een opdracht 2 naamslingers, 1 ervan was voor Drees en de andere voor zijn broertje of zusje.
Het werd een zusje en inmiddels is ze geboren en kan ik deze slinger ook laten zien.
Het is een slinger in fuchsia en grijs tinten door de ouders uitgezocht.
Wens Ronnie, Anne en Drees veel geluk met hun dochter en zusje PIPPA.

Het is hier prachtig weer, het zonnetje schijnt en de lente komt er nu echt aan, heerlijk!!
Wens iedereen een fijn weekend!
                       Lieve groetjes Diane


 

5 opmerkingen:

  1. Je deken ziet er al goed uit. Mooie naamslinger heb je gemaakt!
    Geniet maar lekker van het lekkere weertje!!
    Ook een fijn weekend gewenst voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kleuren van je deken zijn echt prachtig!
    Geniet van het mooie weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke naam. En wat heb je een mooie slinger voor Pippa gemaakt zeg! Erg mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat wordt een mooie deken zeg. Heel knap! Ik heb het haken nooit onder de knie gekregen en houd het gewoon bij naaien...
    Leuke slinger!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!