vrijdag 21 maart 2014

Gelukkig heb weer internet.......

De afgelopen dagen hadden wij problemen met internet, dan weer wel, dan weer niet.
Allemaal heel lastig maar wat doe je eraan, iedere keer bellen om te vragen wat er aan de hand is daar werd ik niet echt vrolijk van dus...........
Had nog een aantal dingen te doen dus ben ik daar lekker mee bezig geweest.
Als eerste haakte ik mijn deken uit het boek haken en kleur af, ben over het eindresultaat heel tevreden, omdat ik in december pas ben begonnen met haken.
De deken is 1.40 bij 2.00 dus aardig groot geworden.
Het haken van de rand vond ik nog wel een aardig klusje, deze heb ik 2x uitgehaald omdat het zo krulde, heb toen minder stokjes gehaakt in de boogjes en toen lukte het wel.
 
Ook nog een babydekentje gemaakt van een stofje dat er al een tijdje lag en nog steeds geen bestemming had tot van de week.
Een rode paspel gemaakt, rondom gestikt en een rode fleece achterkant.

 
Verder nog een labeldoekje gemaakt voor een collega  van onze dochter haar stage, altijd leuk om als aardigheidje te geven en zo gemaakt.

De komende week ga ik een kraammand maken voor iemand van de voetbal, daarnaast nog een aantal kraamcadeautjes want er zijn al een paar kindjes geboren en nog een paar onderweg die ieder moment geboren kunnen worden.







 

6 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dat is 1 stofje, een tijdje geleden gekocht bij online stoffen.

      Verwijderen
  2. HayHay!
    Wauwwww! Je deken is supermooi geworden!
    Knap gemaakt! Daar kunnen veel chihuahuas onder ;-)
    De mijne schiet nog niet echt op, denk dat ik ook ff offline moet ;-)
    Jouw stoffen dekentje is ook mooi!
    Succes met je nieuwe projecten!
    Happy Sunday!
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker bezig ! Het voordeel van minder online zijn ;-)
    Ziet er allemaal erg mooi uit - je mag trots zijn op je creaties.
    Fijn weekend, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi allemaal.Je bent blijkbaar ook een bezige bij

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!