dinsdag 11 maart 2014

Kap voor de maxi cosi af en mijn andere deken

Het afgelopen weekend heb ik de kap voor de maxi cosi afgemaakt.
Het zat een beetje tegen want ik had een plastic buisje nodig zodat de kap mooi blijft staan, heb alle bouwmarkten etc in de omgeving van binnen gezien en niks kunnen vinden wat er maar enigszins op leek.
Uiteindelijk heb ik het heel voorzichtig uit het zonnekapje gepeuterd dat oorspronkelijk hierbij hoorde en dat buisje gebruikt.
De buitenkant is van de patchwork stof en de binnenkant  effen rode stof.
Ben zeer tevreden over hoe het is geworden en heb al aardig wat positieve reacties uit mijn omgeving en via mijn vorige blog bericht gehad, altijd leuk om te horen en te lezen dat anderen je gemaakte dingen ook mooi vinden!
Donderdag ga ik 'm naar Wendy brengen die al heeft laten weten dat ze er nu al super blij mee is, zonder 'm in het echt te hebben gezien (alleen de foto's).

Verder ben ik nog bezig aan mijn deken uit het boek haken en kleur.
Ben nu de sierrand aan het haken, nog 2 toeren en dan is de deken klaar........word vervolgd.
 
Vanmiddag viel het onwijs leuke boek feest in het knutselbos in mijn brievenbus.
Wat een leuke knuffels om te maken, denk dat het vosje mijn eerste knuffel gaat worden, maar het word moeilijk kiezen want ze zijn allemaal zo leuk!!
 

7 opmerkingen:

  1. Ik vind die maxi cosi echt de Max!
    Supergaaf! Ik wist het wel als ik nog een kleintje kreeg.......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Maxi Cosi is echt een plaatje geworden!! Supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaaauuuuuwwwwww!
    Wat knap en supermooi!
    Deze bekleding zou eigenlijk in productie moeten worden genomen. Wil wie er nou niet zo'n mooie maxi cosi?!!
    Prachtige deken!
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die maxi cosi is super vrolijk geworden. Wat leuk dat je vaak een berichtje achterlaat op mijn blog. Dank je wel! groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb je een patroontje gebruikt voor de hoes van de maxi-cosi?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit is geen hoes. Heb de originele bekleding uit elkaar gehaald en deze opnieuw bekleed en daarna alles weer in elkaar gezet (veel foto's gemaakt want het is best een lastig klusje)

      Verwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!