woensdag 16 april 2014

CAL week 13 t/m 15 en 2 nominaties Liebster Award

Zou jullie nog even laten weten hoe de ouders van Isa de kraammand vonden zie dit bericht.
Ze wisten niet wat ze zagen en waren een beetje overdonderd door alles, het viel dus in zeer goede aarde en ze zijn er super blij mee!
Daar doe ik het dus ook voor, iets moois maken waar een ander weer blij van word.

Afgelopen dagen gehaakt aan mijn deken voor de CAL, de Catherine weel vind ik een hele leuke steek om te haken en niet moeilijk, de toeren daarna waren makkelijk en nu ben ik met beidde dekens weer helemaal bij.

CAL t/m week 15
Deken 1
Deken 2
 De afgelopen dagen werd ik 2x genomineerd voor de Liebster Award, had dit al eens bij anderen voorbij zien komen en nu ben ik aan de beurt.
Kreeg de nominaties van All Set en van Angellekes Design ,dames bedankt vind het heel erg leuk!
Het weekend ga ik even rustig voor zitten om alle vragen te beantwoorden.

Gisteren met manlief naar Ikea geweest om wat kasten te halen voor mijn hobbyruimte want ik kon me kont niet keren boven om het zo maar even te zeggen, overal ligt wat, kan overigens wel alles vinden hoor, iets wat mijn man onbegrijpelijk vind...
Vandaag ga ik alles in elkaar zetten en verder met opruimen, als het klaar is zal ik wat foto's plaatsen.

          
           

3 opmerkingen:

  1. Altijd fijn als mensen zo reageren als ze iets krijgen wat jezelf hebt gemaakt.
    Je dekens worden prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was dan ook een prachtige mand!
    Ik ben benieuwd naar je ingerichte ruimte! Hier ook altijd een ditje hier en een ditje daar. Toch weet ik waar alles ligt... Hoewel... heel soms ook niet..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat ze de mand mooi vonden, logisch want dat was 'ie ook. Ik weet wat je bedoelt, ik ben zelf ook altijd een beetje zenuwachtig als ik iets zelfgemaakts geef.
    Dat wordt een prachtige deken!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!