donderdag 24 april 2014

Doily's gehaakt

Had nog wat restjes wol over van mijn gehaakte deken en heb daar 2 doily's van gehaakt volgens dit patroon , vond het niet moeilijk het was goed te doen.


 
Mooi met een potjes narcissen op de tafel, een lente gevoel in huis.

Gisteren even aan het shoppen geweest voor wat gezellige spulletjes in huis, eerst naar de Action want daar was ik al een tijdje niet geweest, daar kocht ik wat flesjes, dienblad, 2 boeketjes en nog wat andere knutsel dingen. Wat is het toch een fijne winkel om allerlei spulletjes te kopen.
Daarna ben ik nog even naar de Kwantum geweest daar vond ik ook nog een aantal leuke dingen voor weinig o.a een dienblad een uiltje, grote coupon gordijn stof in de kleur aqua blauw met rozen, daar ga ik kussenhoezen van naaien.

Het kleed op de tafel kocht ik met 50% korting bij een tuincentrum dat weg gaat, zocht dit al een tijdje en nu liep ik er zomaar tegen aan.

Het ziet er weer gezellig uit, af en toe moet je dit gewoon even doen.
 
Mijn hobbyruimte is bijna opgeruimd (foto's volgen nog), moet nog wat stoffen uit zoeken en in de bakken doen.
Heb al wat stof apart gelegd voor een give away die ik ga doen dus hou mijn blog in de gaten!
 
 
 

10 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er vrolijk uit zo op tafel.
    Erg leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Action is zeker een leuke winkel. Ze hebben ook steeds meer hobby/naaispullen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er gezellig uit, je hebt de lente nu dus ook in huis. Wat een mooie narcissen, dat zal leuk staan als ze allemaal bloeien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je doilies zijn echt prachtig!!
    En fijn om zo nu en dan jezelf lekker te verwennen met van die snuisterijen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. tof dit doilies hoor . Ja die action is heel goedkoop maar helaas als ik er binnen ga heb ik altijd zo veel leuke dingen mee .gelukkig goedkoop maar toch. O die hobbyruimte dat wil ik wel eens zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. HayHay!
    Wat een prachtige Doily's heb je gemaakt!
    Supermooi en vrolijk :-)
    Idd zo heerlijk om nieuwe woonaccessoires te halen!
    Vooral bij de Action, goed voor je portemonnee ;-)
    Je hebt het mooi gezellig gemaakt!
    Fijne Koningsdag en een fijn weekend!
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vrolijk die doly's!
    En af en toe lekker iets voor je zelf kopen voor weing is ook leuk!
    geniet ervan!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzettend leuk die Doly's, ik wil die ook wel maken,

    SUPER ! Zo vrolijk en kleurrijk, ik hou van kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker bezig !! En ja, die A.ction, wat een heerlijk winkel is dat toch he (dat dienblad heb ik ook ;-)
    Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!