vrijdag 4 april 2014

Kraammand voor Isa

De afgelopen dagen heb ik de kraammand voor Isa afgemaakt zodat de jongens van de voetbal op kraamvisite kunnen.
Naaide een jurkje naar het patroon van de droomfabriek, op deze site staan nog meer leuke patronen, het patroon van de slab vond ik ook hier.
Het jurkje maakte ik van 1 stof ipv de boven en onderkant verschillend, de binnenkant is fuchsia roze met een rood stipje.
Als sluiting de handige kamsnaps in fuchsia kleur.
Bij het jurkje een lichtroze legging en roze sokjes gekocht.
Ook nog een paar hardroze sokjes erbij gebreid, zo schattig dat kleine spul om te maken.
Het pakket bestaat verder uit een labeldoekje, speenkoord, slab, luier etui, grote en kleine schouderspuugdoek allemaal van dezelfde stof.
Nog een pakketje met extra luiers en een giraffe erbij deze zijn ook leuk om te maken. 
Maakte een mand van stof en van dezelfde stof een vlaggenlijn.
De mand kun je gebruiken voor luiers, speelgoed etc.

Dekentje van katoen en de achterkant van fleece in de kleuren rood, wit en blauw en de naam geflockt.
Kocht dit stofje als een coupon een tijdje geleden en wist gelijk dat ik er ooit een dekentje van zou maken, aan de bovenkant stikte ik een witte paspel met een kantje tussen uit en langs de randen een blauwe paspel.
Het geheel is een leuk pakket geworden waar ik met veel liefde aan gewerkt heb, nu afwachten wat de ouders van Isa ervan vinden.


Fijn weekend en lieve groetjes,
             Diane



7 opmerkingen:

  1. Super super leuk! !! De ouders gaan hier echt wel blij mee zijn! Heel mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Daar zullen ze hartstikke blij mee zijn. Wat een schattig jurkje, die stof met die vogeltjes... daar zou ik meters van kopen als ik die ooit tegen zou komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een zalig pakket is dat !! Daar heb je echt wel heel je hart in gestopt ! Zo leuk ook, dat het stipje op de i een hartje is :-) Je gaat er vast en zeker mee scoren !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Wauw Wauw Wauw Wauw Wauw Wauw Wauw Wauw Wauw Wauw Wauw Wauw Wauw Wauw Wauw Wauw Wauw Wauw Wauw Wauw Wauw Wauw Wauw..... ja ik stop niet meer hoor.... Wauw Wauw Wauw Wauw Wauw Wauw Wauw Wauw Wauw!!!!!! Wat een prachtig kraampakket!!! Dat heb je allemaal supermooi gemaakt! Bedankt voor de link van het jurkje. Ik was nl op zoek naar dit patroon :-)
    Laat je nog even weten wat ze er van vonden? Maar eigenlijk is dit vragen naar de bekende weg want wie er nou niet zo'n super pakket!
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!