donderdag 10 april 2014

Nog een jurkje en kraamcadeautjes

Bedankt voor jullie reacties op mijn vorige blogbericht, de jongens gaan vanavond op kraamvisite dus word vervolgd.........

Aangezien er een babyboom aan de gang is in de omgeving heb ik nog een paar dingen gemaakt.
Allereerst nog een jurkje naar het patroon van de droomfabriek, deze keer van een leuk stofje met hertjes, konijntjes en paddenstoelen.
Heb het weer uit 1 stof gemaakt ipv uit een verschillende boven en onderkant.
De stippen van de paddenstoelen heb ik terug laten komen in de binnen stof en in de bies aan de onderkant.

Voor Levi maakte ik een label/knisperdoekje, een slab en een girafje van leuke auto stof gecombineerd met een sterrenstofje.

Naam gemaakt met flock folie

Sluiting slab met kamsnaps


Ga zo even mijn hobbyruimte opruimen want dat is een rommeltje.
Mijn hoofd loopt een beetje over met van alles en nog wat, wat ik wil maken dus er liggen overal uitgeprinte ideeën, patroontjes, stofjes etc.

6 opmerkingen:

  1. Ik heb jou genomineerd voor de Liebster Award!!
    Kijk je even op mijn blog? Zou leuk zijn als je meedeed!!http://angellekes.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps, ik ook! Ik nomineerde je voor een Liebster Award!
    Benieuwd? Kijk even op mijn blog...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie cadeautjes!!!!
    Daar gaan de ontvangers vast heel erg blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!