woensdag 2 april 2014

Up date CAL week 10 t/m 12

Hier even een up date van mijn deken voor de CAL.
De toeren van vorige week de star stich moet ik nog doen, liep een beetje achter dus eerst de andere toeren van week 10 t/m 12 gehaakt de afgelopen week.
Deken 1
Deken 2

Deken 1 is iets korter omdat het garen waarmee ik haak iets dunner is.
Aan het eind zal ik hier dus nog een paar toeren extra moeten haken voor de goede lengte.

Verder nog druk bezig met heel veel dingen tegelijk o.a. de kraammand voor de voetbal, andere kraamcadeautjes zoals label doekjes etc.....
Daar naast geniet ik natuurlijk ook van het mooie weer!

5 opmerkingen:

  1. Heb gehoord dat het zulk mooi weer is! Geniet, lente is geweldig - ondanks dat het volgens mij officieel nog geen lente is of wel?
    Mooie deken! Al die baby's... ik heb een week achter de rug met allemaal babyprojectjes. Wel schattig dat kleine spul.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat zijn ze prachtig!
    Ik vrees dat ik mijn deken uit moet gaan halen want hij trekt sinds de toeren van week 11 helemaal krom :-(
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Danielle,
      Hier gaat het ook regelmatig mis dat ik denk wat trekt het, haal het dan uit en haak het met een naald hoger of lager en uiteindelijk lukt het dan wel.
      Succes en een fijn weekend!
      Groetjes Diane

      Verwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!