dinsdag 13 mei 2014

Ben weer bij met mijn dekens

Hier even een paar foto's van mijn 2 dekens t/m week 19.
Liep een beetje achter maar na een paar avondjes haken ben ik gelukkig nu weer helemaal bij.
Deken 1

Deken 2
Deken 1 is wat korter omdat het garen dunner is dan van deken 2, dus dat zal nog wel een stukje doorhaken worden als de CAL is afgelopen.


Als je  opvouwt zo samen begint het al op een deken te lijken :-)

Ben met veel dingen tegelijk bezig een aantal zijn afgerond maar die kan ik hier nog niet laten zien omdat het cadeautjes zijn en ik weet dat zij mijn blog lezen dus word vervolgd......

Kijken jullie nog even bij mijn give away als je nog niet gereageerd hebt, dit kan tot 31 Mei!

**** Fijne dag en groetjes Diane ****
 

6 opmerkingen:

  1. oh ik loop hopeloos achter. Ik ben bij de bobbelsteek. Maar ik haak nauwelijks nog. 1 keer in de paar weken. In de zomer maar mee naar de camping

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op die bobbelsteek liep ik ook vast, niet leuk om te doen dus dan blijft het liggen, dus vorige week toch maar gedaan en de toeren er na haak je zo weg, ook lekker om op de camping te doen straks.

      Verwijderen
  2. je dekens zien er mooi uit! ik heb de deken opgegeven, vond het niet mooi ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Jammer dat je het hebt opgegeven maar soms heb je dat met iets waar je niet tevreden over bent!

      Verwijderen
  3. Je dekens worden erg mooi. Gefeliciteerd met je give away, ik doe niet mee aangezien ik nogal ver weg woon maar leuke pakketjes heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!