maandag 19 mei 2014

Cadeautjes

Vrienden van ons wonen in Thailand en zijn voor een paar weken in Nederland op familie bezoek.
Gisteren kwamen ze gezellig een dagje bij ons.
Maakte voor mijn vriendin een opvouwbaar tasje uit het boek zo geknipt  een clutch volgens dit voorbeeld en een zakdoekhoesje naar dit voorbeeld.
Deed er nog een hartjes slinger bij die ik kocht bij de wereldwinkel gemaakt door straatkinderen uit Colombia, een potje gemaakte confiture, zak dropjes en lekkere chocolaatjes.

Nog een leuk Hollands kaartje eraan met een persoonlijk berichtje.
Wist dat ik nog iets gekocht had maar kon het niet vinden, vlak voor ze kwamen zag ik het in de kast staan, een blikje met stroopwafels dus deze ook nog even snel erbij in gedaan.

Het cadeau vond ze heel erg leuk, vooral de clutch vond ze erg handig om in haar handtas mee te nemen evenals de tas die je kan opvouwen tot een klein pakketje.
Wat ik niet in het tasje deed was de haring en paling waar ze allebei dol op zijn, die hebben we heerlijk bij de lunch opgegeten en smaakte heerlijk.

Mijn give away loopt nog tot 31 mei dus als het je leuk lijkt om een pakketje te winnen word dan volger en laat me weten welk pakketje je voorkeur heeft!!

     ****Groetjes Diane****

10 opmerkingen:

  1. Leuk zeg wat een tas vol met Hollandse verassingen en zelf gemaakt geeft iets speciaals! super!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke cadeautjes!!! Wie zou hier nu niet blij van worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan me heel goed voorstellen dat je vriendin hier blij van werd. Wat heb jij ze verwend (ik neem aan dat de stroopwafels en de dropjes gedeeld worden) :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is gek op drop en zij op chocolade dus dat zal wel goed verdeeld worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stroopwafels, dropjes in een mooie tas, mmm, perfecte cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief dat je ze zo verwend hebt zeg. Denk dat ze dat zeer waarderen.
    Leuk een heus Holland pakket.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuk cadeaupakket, zeg! Ik vind dat blauwe bloemenstofje echt prachtig, waar heb je dat vandaan?

    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het stofje heb ik gekocht op marktplaats een tijdje geleden.
      Groetjes Diane

      Verwijderen
    2. Wauw, misschien moet ik ook eens vaker op marktplaats kijken dan :)

      Verwijderen
  8. Wauwww wat een super mooi pakket!!!
    Prachtige stofjes en een heerlijke inhoud ;-)
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!