zaterdag 10 mei 2014

Give away

Hier dan eindelijk de beloofde give away.
Heb 3 pakketjes gemaakt hoop dat jullie ze leuk vinden.
De give away gaat eruit  op 31 mei, hoop er dan ook weer een paar volgers bij te hebben!

Pakketje A
* Stofjes met jongentje en raketjes 70x50
* Auto stofje 70x60
* Donker blauwe sterrenstof 35x70
* Kikker stofje 70x50
* Zakje biasband en rolletje naadband
* 3 strijkemblemen
* 5 labels om aan een pakketje te doen.
* Rolletje tape
* Pakje met strijkletters.

Pakketje B
* Roze stofje met meisjes 75x50
* Roze uilen stof 70x50
* Roze stof met bloemen  50x90
* Rode stof met roze roosjes
* Zakje biasband en rolletje naadband
* 3 Strijkemblemen
* 5 labels om aan een pakketje te doen
* Rolletje tape
* Pakje met strijkletters

Pakketje C
* Grijs met roze roosjes stof 50x70
* Bruine bloesem stof 70x95
* Rode rozen stof 50x70
* Stofje met allerlei kleuren in streep 50x1.40
* Grote strijkembleem
* 5 labels om aan een pakketje te doen
* Rolletje tape
* Zakje biasband en rolletje naadband
* Pakje met strijkletters

Hoe maak je kans op 1 van de pakketjes:
* Volger zijn of volger worden
* Reactie onder dit bericht achter laten naar welk pakketje je voorkeur uitgaat.
* Een linkje op je blog plaatsen mag maar hoeft niet, vind het wel leuk als je het doet :-)

           ** Groetjes Diane **

21 opmerkingen:

  1. Wauw wat een leuke pakketjes! Ik doe graag mee. En ik zou dan kiezen voor pakketje C

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, leuk, leuk! Ik doe graag mee... Nr 2 springt eruit voor ons dochter in de prinsessenfase... Al houdt mama meer van blauw hihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He wat leuk!
    Gefeliciteerd met de 40 volgers!
    Ik ga voor pakket 3!
    Bij mijn volgende blog bericht maak ik een link voor je!
    groetjes Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk! Ik doe graag mee! Ik vind pakket 1 leuk om iets voor mijn zoontje te maken, misschien wel zelfs samen nu hij het naaimachine heeft mogen bedienen met al die knopjes.
    Zal ook een link op mijn blog plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ow toffe give away! Ik doe echt heel erg graag mee!! Mijn voorkeur gaat uit naar pakketje 1 voor mijn kleine mannetjes. Volger was ik al!

    Liefs Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zo'n leuke pakketjes . Ik zou voor pakketje b gaan.veel succes met je give away

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe graag mee hoor zal ff link plaatsen op mijn blog.
    Zou graag voor pakketje C gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. HayHay!
    Wauwwwwwww! Super leuke give away!!!!
    Natuurlijk doe ik heel graag mee!
    Van pakketje C krijg ik een glimlach op mijn gezicht en mijn handen jeuken om er leuke creaties mee te maken :-)
    Die bandjes, stofjes, de bloemen...alles is mooi!
    En nu nu maar duimen ;-)
    Veel Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super. Pakketje A geniet zeker en vast mijn voorkeur. Daar kan iets leuks mee gemaakt worden voor mijn 3 jongens. Succes met deze leuke give away. En nu duimen dat we bij de gelukkigen zijn.
    Groetjes, Mama Sabrina (lestroishiboux.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een super leuke give-away. Pakketje C lijkt mij erg leuk (misschien zou ik het mijn moeder wel stiekem cadeau doen, want zij is meer van de stofje en ik meer van het haken). Ik heb me net aangemeld voor jouw blog, waar ik via via via via een ander blog bijkwam hahaha. Dat is altijd het leukste, nieuwe blogs ontdekken. Ik ga duimen dat ik (en mijn moeder) bij de gelukkigen zijn die zo'n pakketje mogen ontvangen. Echt super leuk!!!

    Groetjes, Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dag Diane,


    Leuk dat je me bent gaan volgen.
    Naaien doe ik supergraag, daarom dus volop kandidaat voor de stofjes.
    Tussen B&C kan ik niet kiezen. Als ik zou winnen, laat ik bijgevolg de keuze aan jou over.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat een leuke give-away! En een leuke blog ook trouwens! Ik doe graag mee voor pakketje B of C. Kies maar! Ik zet nog gauw een linkje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe graag leuke naai- en haakideeen op, dus ik volg je nu via bloglovin. En een give-away is altijd leuk, ik ga voor pakket B!

    Groetjes,
    Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke blog heb je! En een superleuke giveaway ook! Ik ben volger geworden en doe graag mee voor pakketje C. Ik ben dol op bloemetjes en dat strijkembleem ziet er ook prachtig uit. Nu maar hopen dat ik win ;).

    Groetjes, Maaike
    (lapjevoorlapje.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Maaike,
      Welkom als volger en leuk dat je mee doet met mijn give away!
      Groetjes Diane

      Verwijderen
  15. Ik hou van de romantische inrichting van je blogje, mooi. Voor de give-away zou ik pakket C kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel en leuk dat je volger bent geworden, welkom!
      Je staat genoteerd voor setje C
      Groetjes Diane

      Verwijderen
  16. Nadat je gereageerd hebt op mijn blogje kom ik hier ook eventjes piepen.Leuke dingen hier dus bij deze maak ik mezelf volger en doe ik mee voor pakketje nr 2. Groetjes C

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Via by jm terecht gekomen op je blog. Helaas te laat voor deze superleuke give away maar niet te laat om volger te worden! Heb je net toegevoegd. Groetjes Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Nienke,

      Welkom als volger, leuk :-)
      Over een aantal dagen ga ik weer een give away doen omdat mijn blog 1 jaar bestaat!
      Groetjes Diane

      Verwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!