zaterdag 24 mei 2014

Leuks in de brievenbus

Een tijdje geleden gaf ik me op bij de blog zomerkind om een PIF (Pay It Forward) te ontvangen.
Gisteren viel het in de brievenbus, een leuke enveloppe gemaakt van een vel uit een boek, vond het eigenlijk zonde om het te openen dus heel voorzichtig gedaan zodat ik de enveloppe mooi op 1 van mijn memoborden op mijn hobbykamer kan.
Dit is wat ik kreeg, een klein envelopje met gehaakte sleutelhanger, onderzetter met leuk plaatje, label, pion, kaartje met een B en een mooi klein steentje ( weet niet goed hoe ik het moet omschrijven).
Petra bedankt!!

Nu is het mijn beurt om voor 5 mensen iets te maken, dus lijkt het je leuk om iets van mij te ontvangen geef je dan op door te reageren op dit berichtje.
Wil het 1 juli op de post doen dus ik heb nog even om iets leuks te maken.
Als je je opgeeft hoef je zelf pas na dat je mijn PIF hebt ontvangen 5 mensen te zoeken!!

 

9 opmerkingen:

  1. Zo leer je steeds weer nieuwe dingen. Ik had nog nooit van een PIF gehoord maar vind het leuk om te zien wat jij kreeg. Zelf begin ik er niet aan, want ik ben volop aan het ons-rommelen. Ik wil dat er meer weggaat dan bijkomt. Maar ik vind het wel heel leuk. Je zult vast snel vijf mensen vinden die mee willen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Had er zelf ook nog nooit van gehoord hoor!
      Zo leer je iedere keer weer wat bij.

      Verwijderen
  2. Fijn dat hij goed is aangekomen :-) heel graag gedaan en succes met je eigen PIF. Leuke blog heb je ga je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat een leuk geschenkje.Ik moet ook nog 3 mensen gelukkige maken dus bij deze ga ik toch passen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had nog nooit van PIF gehoord, wat een leuke post heb je gekregen. Die envelop is echt superschattig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Had er ook nog nooit van gehoord maar opeens kom je het bij iemand tegen en denk je ik doe eens mee!

      Verwijderen
  5. Wat ben jij verwend, zeg.

    Zonet ook even je vorige post gelezen: allemaal hele leuke dingen die je hebt gemaakt. En dan zo gevuld met helemaal Nederlands dingen.
    Waren je vrienden tevreden ermee?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die vonden het prachtig, zij is Thaise en houd erg van Hollandse dingen en zoetigheid.
      Vorige week vrijdag zijn ze terug gegaan naar Thailand en haar familie vind het ook helemaal geweldig en lekker!

      Verwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!