dinsdag 6 mei 2014

Mijn "nieuwe" hobbyruimte

Eindelijk na een week of 3 opruimen ben ik zo goed als klaar met mijn hobbyruimte.
Wat een spullen kan een mens verzamelen, ben iemand die veel bewaard omdat ik altijd denk er nog wel iets van te kunnen maken, en soms is dit ook zo....
Heb aardig wat weg gedaan en alles is nu overzichtelijk in mijn nieuwe kasten van Ikea met bakken.
Voorheen had ik een oude kast waar wat dingen in stonden maar mijn stoffen etc kon ik daar niet echt in kwijt.

Had al een grote witte Ikea vakkenkast staan maar daar zaten manden in die niet paste of de stof lag er gewoon los.
Nu heb ik voor beidde kasten de mooie fleurige bakken gekocht en in de groene kast ook een paar groene.
Ben er super blij mee nu ik eindelijk alles netjes heb.

Aan de achterkant van mijn tafel heb ik een afscheiding gemaakt van memoborden om de fiberfill rol die daar ligt uit het zicht te houden.
Had daar al een memo bord staan en 2 oude buitenschilderijen die ik voor een euro had gekocht bij de kringloop, heb deze alle 3 bekleed met een mooie roze rozenstof en nu is het 1 geheel geworden.
Dus daar hangen nu mijn kaartjes, patronen aan etc...

Ben nog een paar dingen aan het uitzoeken om een leuke give away te doen.

Ga zo mijn goede naaimachine even uit elkaar halen en goed schoon maken want hij maakte een beetje een raar geluid.
Gelukkig heb ik nog een reserve naaimachine dus kan gewoon verder met mijn tas voor de wedstrijd bij Sew Natural.


       Fijne dag allemaal
             **Groetjes Diane**

 

6 opmerkingen:

  1. Wat moet dat een werk zijn geweest zeg maar je hobbyruimte is wel prachtig geworden.
    Dat moet toch lekker genieten zijn.
    Ben benieuwd hoe je tas voor de wedstrijd gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi zo met je nieuwe opbergkast,ben wel erg benieuwd naar je tas

    BeantwoordenVerwijderen
  3. o zo'n romantische werkplek. Heel mooi hoor en een mens moet af en toe eens de grote kuis houden e. Ik ben benieuwd naar je give away en naar je tas

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er supernetjes uit! Ik ben benieuwd naar je tas.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HayHay!
    Wat een supermooie en heerlijke ruimte heb je nu!
    Die mintgroene kast is prachtig! En die Ikea bakken zijn handig en mooi :-)
    Mooie memoborden heb je gemaakt!
    Wat zullen er weer prachtige creaties worden gemaakt in jouw kamer :-)
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!