woensdag 14 mei 2014

Rugtasje

Welkom aan mijn nieuwe volgers, leuk dat jullie mijn blog willen volgen!

Kreeg vorige week een vraag via de mail of ik een rugtasje kon maken met naam erop.
Graag in vogel/vlinderstof aqua blauw voor de voorkant en de achterkant en binnenkant mochten een stip, hartje of iets anders zijn.
Hup de stoffenbakken ingedoken en daar vond ik een stukje fuchsia met aqua stippen en een stukje aqua met fuchsia stippen, voor het gedeelte waar de naam is geflocked nog een stukje effen aqua.
Voor de naam roze flockfolie.
Had toevallig ook nog koord in deze kleur, iets lichter maar het paste mooi bij elkaar.

Als basis gebruikte ik de zwemtas uit  het boek zo geknipt , het zakje aan de voorkant liet ik weg.


Onder de koordflapjes deed ik een koordstopper zodat je de koorden wat kunt stellen naar hoe groot het kindje is.

Als dank voor de opdracht nog een klein ritstasje in de vorm van een hartje gemaakt van de restjes.
Kreeg vanmiddag bericht dat het ontvangen is en dat het helemaal naar wens is.
Daar word ik dan weer blij van en is mijn dag weer goed :-)
 

9 opmerkingen:

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!