zondag 22 juni 2014

De winnaar is...........

Aller eerst iedereen bedankt voor de leuke en lieve reacties op mijn vorige bericht over het 1 jarig bestaan van mijn blog en de daaraan gekoppelde give away.
Net alle namen op briefjes geschreven, sommige 2x omdat er een linkje op hun blog was geplaatst.
Daarna alle briefje opgevouwen en in een bakje gedaan.
Even goed door elkaar geschud en daar ging mijn hand in het bakje en haalde er 1 briefje uit.
Wie o wie stond er op het briefje om de leuke vlaggenlijn te winnen.
De winnaar van mijn blog verjaardag give away is geworden:
Little train jij hebt gewonnen, wil je even je adres mailen naar handmadebydianez@gmail.com
De vlaggenlijn stuur ik dan zo snel mogelijk naar je op.

******Lieve groetjes Diane******

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je mooie give away Little Train.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super! Das een leuke verrassing! Onze oudste dochter hoopt over 2 weken 4 te worden, dus dan heeft ze alvast een mooie slinger. ☆ Ik ga je mailen.

    Groetjes Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!