zondag 1 juni 2014

De winnaars van de give away zijn..........

Allereerst iedereen bedankt die mee gedaan heeft aan mijn give away, erg leuk dat ik hierdoor weer een paar nieuwe volgers erbij heb gekregen :-)

Gisteren avond de namen op briefjes geschreven en vanmorgen nog een keertje nagekeken of ik niemand was vergeten.
Daar komt de uitslag........
Winnaar van pakketje A is:
BY JM
De winnaar van pakketje B is :
Angellekes Design
De winnaar van pakketje C is:
Danielle (Happymess)
Dames gefeliciteerd  hoop dat jullie veel plezier van het gewonnen pakketje zullen hebben en er iets moois van maken!
Willen jullie je adres even mailen naar handmadebydianez@gmail.com de pakketjes stuur ik dan zo snel mogelijk toe!
Voor de dames die niet hebben gewonnen, binnenkort doe ik weer een give away omdat mijn blog 1 jaar bestaat :-)

******Lieve groetjes Diane******



 

5 opmerkingen:

  1. JOEPIE mijn naam staat hier te blinken. Bedankt aan het papiertje om In Diane haar handen te springen.Ik stuur direct een mailtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk ik heb ook gewonnen!
    Dankjewel voor de ontzettend leuke give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joehoooeeeee!!!!
    Super leuk!!!!
    Ben er heel blij mee :-)
    Heel erg bedankt!!!
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!