vrijdag 6 juni 2014

Deze week

Was het vrij rustig op creatief gebied.
Maakte een paar kleine dingen die snel af waren zoals 2 label/ knisperdoekjes


Kocht ik een nieuwe telefoon, mijn oude was nog uit een oud tijdperk met alleen bellen en sms'en, ging altijd prima want dat deed ik er dan ook alleen mee.
Ben blij dat ik nu een mooie nieuwe heb met zoveel mogelijkheden echt super handig vooral onderweg.
Maakte hier een "tijdelijk" hoesje voor want man lief heeft een mooi hoesje in china besteld maar dat duurt nog even eer dat hier aangekomen is.
Het hoesje is gemaakt van 2 restjes stof, fiberfill en een kamsnap als sluiting.

 Haakte ik mijn toeren voor de dekens van de CAL en ben weer helemaal bij.

Het begint nu al wat te worden, blijft een leuk project om erbij te doen, haak vooral s'avonds tijdens het tv kijken en voor je het weet heb je een toertje gedaan.
De steken en toeren gaan nu ook al makkelijker en ben ook heel benieuwd hoe het er uit zal zien als het klaar is.

 Deed ik de enveloppen op de post naar de winnaars van mijn give away  en maakte ik nog iets voor een swap en verstuurde dit.
Wat het is geworden lezen jullie in een ander bericht want het is nog niet op de plaats van bestemming dus word vervolgd.....

Werd mijn omkeerbare shopper  uitgekozen bij de laatste 15 zo leuk!!!!
Degene die op mij gestemd hebben wil ik bedanken echt super!
Mijn shopper is uiteindelijk 9de geworden echt helemaal top, ook met dank aan dochter lief die oproepjes voor me gedaan heeft op facebook onder haar vrienden en die ook het bericht weer deelde!

Fijn pinkster weekend geniet ervan het word mooi weer!!

******Lieve groetjes Diane******




7 opmerkingen:

  1. Echt rustig is je weekje toch niet geweest zeg. Je hebt veel gedaan. Je hebt mooie creaties gemaakt afgelopen week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind toch dat je vrij veel gedaan hebt afgelopen week. Leuke creaties heb je gemaakt en je deken wordt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Rustig noem jij dat.Amai weer mooie projectjes.Ik ga direct eens gaan stemmen hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. altijd leuk zo'n kadootje!
    Fijn he een nieuwe mobiel met een leuk hoesje eromheen!
    Sukses met haken!
    word leuk!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoesje voor je gsm!En spannend voor je die wedstrijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 9de! Netjes! Was ook een mooie tas. En inderdaad, dat noem ik nou niet bepaald een rustig weekje, je hebt weer mooie dingen gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!