maandag 23 juni 2014

Gewonnen bij Annet

Doe vaak mee aan give away's en ik had er nog nooit 1 gewonnen tot een paar weken geleden.
Annet van Annet's naaicreaties  had voor haar verjaardag een mooie clutch  (Juliette) gemaakt  en ik was er gelijk weg van dus stuurde ik een berichtje dat ik graag een gokje wilde wagen.
Ruim 2 weken geleden las ik het bericht dat ik gewonnen had, zo leuk eindelijk een keertje en wat voor één zo'n leuke give away.
Vol verwachting en in spanning opende ik iedere dag de brievenbus maar de enveloppe kwam niet, heen en weer mailen met Annet en we hadden allebei de hoop al opgegeven tot zaterdag de postbode aanbelde en zei ik heb een pakketje voor u.
Hup naar beneden maar ik had ook nog wat besteld dus ik dacht dat het dat was, tot mijn verbazing was het de enveloppe die opnieuw verpakt was door TNT met een excuus briefje erbij dat het beschadigd was geraakt.
De postbode bood ook zijn excuses aan, maar die jongen kon er niks aan doen, wel pittig van hem dat kon ik wel waarderen.
Vol spanning maakte ik de enveloppe open en daar kwam een mooi pakketje uit met een leuk gefeliciteerd label.
Het pakketje voelde dik aan dus er zat nog wat extra's bij, dus voorzichtig het papier eraf gehaald en daar kwam de mooie clutch te voorschijn, in het echt nog mooier dan op de foto!

Nieuwsgierig maakte ik de clutch open om te kijken wat er allemaal in zat.
Een zakje met stofje erop gestempeld, hier zat 1 van mijn favorieten stofjes in en ook nog in mijn favoriete kleur, een zakje met grote en kleine knopen en een rits, een notitieboekje met 2 houten hartjes en een stukje biesband.
Nadat alles uitgepakt was heb ik Annet gemaild dat het toch nog aangekomen was en dat ik er zelf opgelucht van was dat het toch nog aangekomen was.
De clutch zit al in mijn handtas met allerlei vrouwen dingen :-)
Annet ben er heel blij mee en van het stofje etc zal ik iets moois maken maar dat zie je wel een keer voorbij komen hier, nogmaals heel erg bedankt voor deze leuke give away!!!

******Lieve groetjes Diane******

8 opmerkingen:

  1. Wow dat is zeker ook een leuke give away!!
    Verassingspost is altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het goed gekomen is! Het is een super pakket!

    Wel grappig, dit is jouw eerste gewonnen give-away, jouw give-away die ik gewonnen heb, is voor mij de eerste.:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk pakket! Gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. graag gedaan diane! wat een geluk he na negen dagen dat het toch nog bij jou aangekomen is! Veel plezier ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Diane, ik lees vandaag voor het eerst je blog! Wat leuk dat je bij Annet een give away won. En wat leuk dat ik daar mijn eigen label herken!! ;-). Annet kreeg hem eerder een keer van mij als onderdeel van een cadeautje, fantastisch om dan weer terug te zien. Gezellig blog, ben je gelijk gaan volgen. Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anne-Co,
      Leuk dat je volger bent geworden van mijn blog!
      Het label hangt nu op een memobord op mijn naaikamer, leuk om te lezen dat jij het eerder aan Annet hebt gestuurd :-)
      Lieve groetjes Diane

      Verwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!