dinsdag 17 juni 2014

Give away...........blog bestaat 1 jaar!!!

VANDAAG BESTAAT MIJN BLOG 1 JAAR DUS TIJD VOOR EEN GIVE AWAY

Een jaar geleden begonnen met mijn blog en ik had niet kunnen vermoeden dat het zo leuk zou zijn.
Ben ermee begonnen nadat ik veel blogs gelezen had en dacht dat wil ik ook om bij te houden wat ik allemaal maak en ook omdat ik regelmatig de vraag kreeg of ik geen website had.
Dit was het eerste blogbericht dat ik maakte en weet nog dat ik er een aardig tijdje over deed om het voor elkaar te krijgen, kreeg ook geen reacties op het bericht dit kwam een paar berichten later pas toen er ook volgers kwamen, die kwamen ook geleidelijk heb er nu 29.
Dit is bericht 75 en het gaat nu allemaal redelijk makkelijk om een bericht te plaatsen.

Heb voor deze give away een vlaggenlijn gemaakt van ruim 5 meter, leuk voor een verjaardag, in de tuin op de camping of waar je maar wilt.
Wil je deze give away winnen dan moet je volger zijn of volger worden van mijn blog een berichtje achterlaten hieronder en aangeven dat je mee wil doen.
Als je een linkje plaatst op je blog maak je dubbel kans!

De winnaar maak ik zondag 22 juni bekend, doe er ook nog wat anders bij maar wat dat is een verassing :-)
 

14 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je blogverjaardag!!!
    Ik wil zeker een gokje wagen. Ik zal een linkje plaatsen op mijn blog naar dit blogbericht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat! Ik waag graag een kans!
    Misschien kan ik ze dan wel op mijn eigen verjaardag ophangen.....
    Ik plaats een linkje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Jouw blog volg ik al even.
    Ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha, wat leuk! Je bent jarig! Hieper de piep Hoeraaaaa! Van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat! Het is altijd leuk om je berichtjes te lezen , doe zo verder! Ik doe uiteraard graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe graag mee,ben al volger sinds een tijdje.Zou leuk zijn om zo'n slinger te winnen.Nog veel bloggenot!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd!! Dit keer ben ik wel op tijd en doe dan ook graag mee.

    Ik heb een linkje op mijn blog geplaatst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd! 1 jaar blogplezier alweer. Ik volg je sinds kort, maar waag graag mijn kans voor je leuke slinger!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat ! Al één jaar aan het bloggen, doe maar gerust nog vele jaartjes erbij.
    Een hele vrolijke vlaggenslinger, maar een beetje te roze voor mij. Nu ja, vlaggen uithangen voor mezelf is ook maar een beetje raar hé.
    Toch doe ik met véél plezier mee aan je give-away want onze tweede dochter is dol op roze en daar zou ik haar heel erg mee kunnen plezieren ! Vooral nu het een minder prettige tijd voor haar is, met al die toetsen en examens....
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gloria, in de gloria! Hieperdepiep, hoera!!! Gefelicteerd. Ik lees je berichten altijd met veel plezier. Ik doe niet mee met de give-away vanwege het feit dat ik te ver weg woon, maar wilde je wel even feliciteren natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!