maandag 2 juni 2014

Mijn omkeerbare shopper

Gisteren zag ik dat mijn omkeerbare shopper bij de 15 tassen zit die Marieke van Sew Natural heeft uitgekozen, echt heel leuk :-)
Nu kun je stemmen welke je het leukste van de 15 vind, zou het leuk vinden om ook wat stemmen te krijgen, heb natuurlijk niet zoveel volgers dus het zal moeilijk worden om bij de eerste 3 te komen!!

Tas aan de buitenkant (voorkant)
Tas aan de buitenkant (achter)
Binnenkant tas (voorkant)

Binnenkant tas (achterkant)
Vind je mijn tas leuk dan kun je hier stemmen, heb nummer 7 Diane.
Vond het in ieder geval erg leuk om aan mee te doen en dat mijn tas bij de laatste 15 zit vind ik echt Super!!

******Lieve groetjes Diane******

8 opmerkingen:

  1. Ik zag het bericht gisteren en herkende je tas en heb al een stem aan je weggegeven! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je stem!
      De koplopers zijn al niet meer in te halen!
      Vond het gewoon leuk om mee te doen :-)

      Verwijderen
  2. HayHay!
    Wat een prachtige tas heb je gemaakt!
    Heel leuk dat je er op kunt stemmen!
    Ik heb op je tas gestemd hoor :-)
    Fijne dag!
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op zichzelf is het al een superverdienste dat je bij de 15 genomineerden bent beland. Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!