donderdag 12 juni 2014

Swap

Een paar weken geleden kwam ik op een voor mij nieuwe blog van Leila Maï-Mila , en ik zag dat zij graag wilde swappen.
Zij bood 2 paar oorbelletjes aan en ik dacht die zijn leuk, ik stuur haar een berichtje dat ik wel wil ruilen voor iets wat zij leuk vind en verwees  haar naar mijn blog misschien dat ze daar iets zou zien wat ik eerder maakte en wat ik kon maken voor haar.
Kreeg snel een berichtje terug dat ze de oorbelletjes zou opsturen en deze had ik vorig week in huis.
Dit zijn ze een mooi setje in blauw en een setje in geel, leuk voor de zomer.
Kreeg een berichtje dat ze geen keus kon maken en dat ik zelf iets mocht verzinnen.
Haar favoriete kleuren gevraagd en ik kon aan de gang.

Dit is wat ik voor haar maakte een clutch volgens de wijze van Elisanna en een zakdoekenhoesje volgens deze beschrijving.
Koos voor een bloesem/vlinder stof in de aqua kleur, gecombineerd met een effen stof.
Bij de clutch werd er een hard roze paspel tussen uit gestikt.
Aan de rits een mooie harthanger.
De afgelopen week heeft ze het ontvangen en is er blij mee, helemaal de goede kleur en ze gebruikt 'm al in haar handtas.
Leila hoop dat je er veel gemak van zal hebben en graag zal gebruiken.

Deze foto maakte ik vanmorgen bij de sloot achter ons huis, het is een zwanenpaartje dat ieder jaar terug komt, dit jaar hebben ze  6 pullen  het waren er 8 en iedere dag zie je dat ze de pullen iets leren zo leuk om naar te kijken als ik buiten op het balkon zit kan er echt van genieten!

6 opmerkingen:

  1. Mooie swap heb je gedaan. Stofje is erg leuk! Nu nog wachten op mijn pakje wat onderweg naar je is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet uit als een geslaagde en erg leuke swap.
    Mooi die zwaantjes kan me voorstellen dat je daarvan kan genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke swap, wat een mooie stof heb je gebruikt! Schattig die kleine zwaantjes om mama of papa heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk die zwaan met haar/zijn kleintjes erbij.En een leuke swap.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!