maandag 28 juli 2014

Vorderingen aan mijn zomerproject

Zag dat het alweer 14 dagen geleden is dat ik iets gepost heb, dat heb je in deze vakantie periode alles staat een tandje langzamer, heb zelf ook niet de drang om veel dingen te maken dus doe alles rustig aan en dat bevalt me prima :-)
Ben wel bezig geweest met mijn zomerproject de rag quilt.
In het knippen van de blokken gaat aardig wat tijd zitten en met die warmte doe je ook niet zoveel maar goed alle blokken heb ik geknipt en liggen klaar om gestikt te worden.
Een aantal blokken heb ik al gestikt en ook 2 banen aan elkaar gestikt om te kijken hoe het word.
De voorkant ziet er nu nog een beetje raar uit maar dit gaat hopelijk goed komen als het word ingeknipt als alle banen gestikt zijn.
De achterkant is gelijk mooi afgewerkt, heb verschillende stoffen gebruikt voor de voor en achterkant zodat je 2 dekens in 1 krijgt door de verschillende stoffen.
Hier ben ik de komende weken nog wel zoet mee, het is een leuk project om te maken en het is weer eens wat anders.(als je op de foto klikt kun je het beter zien)

Maakte ook nog wat bloemen uit kleine restjes stof, voorzien van een stof knoopje en een brochespeldje zodat je de bloem op een tas, jasje etc kunt spelden.


Ben ook nog bezig met mijn CAL maar door de warmte vond ik het niet zo lekker om te haken, misschien vandaag want het komt hier met bakken uit de lucht vallen en het ziet er niet naar uit dat het voorlopig droog word!

******Lieve groetjes Diane******




 

3 opmerkingen:

  1. Oei regen bij jullie?Ook bij mij ligt het ritme trager om te naaien,nu genieten van andere dingen,hé!Je deken wordt mooi volgens mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met al die leuke fleurige stofjes gaat dat zeker heel mooi worden! Die bloemetjes als broche zijn ook altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gebruik je toch altijd prachtige kleuren. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!